Monday, July 03, 2006

Ali G

Gisteren nog door "tstraatje" gepasseerd, twas daar nog volle ambiance, er hangt daar romantiek in de lucht. Daarna nog van dicht ne foto genomen van die ferrytoestanden, navy bootjes (juist ja, nog vergeten te melden, de navy zit hier, tis hier elke dag YMCA naast de deur).
Op de kamer aangekomen lag het licht aan: Tsjechie was ook aangekomen. Hoe zij de les volgen stel ik mij grote vragen bij, want "did someone show you your room" beantwoorden met "yes tomorrow, bus, eight thirty" betuigt volgens mij van onvoldoende kennis Engelse taal om les te volgen...
Kleine misse gedaan, ik had 's ochtends niet gegeten en zei hen zo'n kaartje in te vullen, maar blijkbaar is dat voor de roomservice, betalen dus. Ik zal het hen straks zeggen, maar ze waren toch al in de waan dat alles betaald was (minibar plunderen en zo).
Kort erna ingeslapen, ondanks het gesnurkende van die Tsjech in een pyjama met lange mouwen en twee lakens over hem (zot!).

Deze morgen gegeten, wachten op de bus, die niet kwam.. Ah nee, want we moesten mee met de auto van de leraars.. Juj, liever niet eigenlijk maar toch.. Hij reed erg gespannen: moest zich inhouden om niet als gek te claxonneren en zo denk ik.
De lessen zelf vind ik erg interessant, de truc hier om de leerlingen vooran in klas te krijgen is de airco bovenaan in klas erg koud zetten. O ja, je kan me live volgen in de les (ze moesten camera's plaatsen om meer subsidies te krijgen) op http://teledu.teipat.gr/livestream.htm.
Wel moeilijk met dat verhakseld Engels van sommige leraars om te kunnen volgen, anders geen problemen om te volgen.
De broodjes hier over de middag zijn voorverpakt (goe gespeeld! bezig zijn over groene energie en kilo's verpakking opofferen dan!), vettig, maar beter dan die harde perzikken.

We krijgen elke dag tijd hier in school om mails te checken, dus tzal telkens rond dit uur zijn vanaf nu. Foto's lukken niet hier in school, zal voor dan eens zijn...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home