Thursday, July 06, 2006

she burns like the sun

Deze keer wel degelijk in het zwembad gesprongen!
Samen met Denemarken gaan eten(aan tafel met Tsjechie). De voetbalmatch deze keer wat beter beleefd. Er was wel 1 iets, tijdens het zwemmen twee pintjes gekregen. Na het zwemmen naar boven geweest, waar Belgie zat met Polen, daar ook twee pintjes gekregen. In het restaurant ook twee pintjes gedronken. Alles bij alles waren het allemaal halve liters, dus ik was redelijk snel te entertainen ( de voetbal dus), ik heb wel geenhonger gehad tussen middag en avond... Dat was toch een groot voordeel.

Na de match meteen naar huis, nog steeds met de twee Denen (1 ervan lijkt op Jack uit LOST). Deze morgen moeilijk wakker geworden. Ik was wel op tijd, sommige andere misten de bus, en 4 Tsjechen zijn gewoon de bergen ingetrokken, gaan wandelen.. Het was dus zeer rustig in de les. Het ging over hoe je meet in hoeverre je zonnepaneel gedegradeerd is (door veroudering).
De tweede les was louter formules, gegeven door Kaplani's, dus het was wederom moeilijk om wakker te blijven.
Over de middag kregen we dit keer een stuk pizza, en nog wat kranten(nee Frans, geen Standaard, maar broodjes). In de namiddag terug labo, maar zonder leraar. Iedereen zat op (ubertraag) internet.

In het hotel nu net terug wat in het zwembad gelanterfant, weer een pintje gedronken om de honger te stillen. Het was (Tot nu toe) een rustige dag vandaag. Ikzelf heb alleen wat last gehad van eenzaamheid.. Ik heb het gevoel dat ik veel moet vertellen, en dat ik dat (bij deze) misschien ook doe, maar dat niemand luistert..
Afin, het zal een gevolg geweest zijn van de honger (ontbijt was heel pover vandaag), vermoeidheid etc. Nu net een dutje gedaan ook om er weer bovenop te komen en hoop van vroeg mijn bed te ontmoeten vannacht..

Honza kreeg ook een sms vandaag dat zijn vriendin hem had zien zwaaien in de les op de livestream.. Iemand die al de moeite deed om te kijken? We zitten enkel tussen de camera's tussen 9u en 13u30..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nog geen moeite gedaan om de livestream te zien, maar elke dag kom ik wel es langs op de blog om je post te lezen. Amusement daar nog, zo'n buitenlands avontuur is echt de max. Jammer dat mijn drie maanden Valencia er alweer opzitten :'(

3:14 PM  

Post a Comment

<< Home